
Muhsin başkanın yerine aday olanlar açıklanıyor:
BBP Sivas İl Başkanlığı’nda bugün basın toplantısı düzenleyen Cumhuriyet Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi Eski Çağ Tarih bölümü öğretim üyesi ve aynı zamanda kentte faaliyet gösteren İyilik Derneği Başkanı Yrd. Doç. Dr. Adem Işık 24 Mayıs’taki kurultayda genel başkanlık için aday olduğunu açıkladı. Yazıcıoğlu’nun ideallerini gerçekleştirmek için yola çıktıklarını ifade eden Yrd. Doç. Dr. Işık, “Sayın Genel Başkanımızın açmış olduğu bu ışıklı yolu ilelebet devam ettirmek üzere bu bayrağı devralmaya hazırım” diye konuştu.
Ne ışıklı yolu, ne bayrağı be hemşerim, etkisiz eleman bir partisiniz, ortada devralınacak bayrak, gidilecek ışıklı yol filan yok, atıp durmayın. Kaldı ki şu saçına sakalına bir bak, adam gibi bir traş ol, efendi gibi giyin ondan sonra kamuoyunun önüne çık, bu ne öyle Dartanyan gibi keçi sakal koymuşsun. Kaldı ki bir de eskiçağ tarihi bölümünde akademisyenmişsin, tarih öncesi çağlardan çıkmış gibi bir tiple yüce ve aziz Türk milletinin huzurunda açıklama yapmak yakışıyor mu? Sen bu kafayla ne bayrağı taşıyacaksın, BBP’yi maskara edersin sıfır olan rey de eksiye gider.
Bu üniversitenin rektörü yok mu kardeşim, şu adamı uyarsınlar, ne biçim maaşlı devlet memuru bu, kulağını biraz çeksinler bakalım.
Mayıs 20, 2009, 4:33 pm üzerinde
Abar gadanızı alıyım, bu ne..
Kılığından,kıyafetinden utan,
Bbpye değil başkan, üye bile olamazsın sen..
Valla alperenler seni lime lime ederler; benden söylemesi..
Sen o gün oralarda hiç görünme bence..
Mayıs 20, 2009, 5:10 pm üzerinde
Klip doğru dersin adam kongre salonuna bile bu halde giremez. Aday olabildiğine göre önceden BBP üyesi olmalı.
Mayıs 20, 2009, 5:41 pm üzerinde
Bence garipsenecek birşey yok.
konu siyaset olunca kıytırık blog yazarları kendilerini, milyon dolar kazanan gazete yazarlarından daha entellektüel görebildikten sonra bu vatandaşın medyum memiş kılığıyla başkanlığa aday olması gayet normal.
Mayıs 21, 2009, 3:22 am üzerinde
yav kimnederse desin klip yine en doğrusunu demiş. şimdi bu adam çok tanınmadığı bi bölgedeki nizamıalem ocağına gidip alperenlerin yanına oturup bi çay söyliyecek olsa ortam dinlemesi için ajan göndermişler diye bunu anında bi temiz döverler. adam içeri girdiğine gireceğine pişman olur.
Mayıs 21, 2009, 5:45 am üzerinde
kinaye ama tam yerine oturmadı
fotoğrafa bakınca din, dil, ırk ayrımı hiç belli olmuyor..haa o da belli olsun diyorsanız, ne olur diyoranız, orası hukuki bişey..
Onun dışında lumpen vs gibi ayrımlar sizin tasarufunuza kalmış..belli ki adam aldırmıyor.
Mayıs 21, 2009, 5:46 am üzerinde
haa bir de, “iyilik “derneği adında bir derneği görürsem en az bir 1 metre öteye sıçrayarak kaçarım..
Mayıs 21, 2009, 10:19 am üzerinde
Hav hav,
Böyle aşikaren ajanlık mı olur? Ajan dediğin Mahir Kaynak gibi olur,adam neredeyse solun lideri oluyormuş.
Rahmetli Türkan Saylan hanım da çok yanlış söylemişti,türbanlıdan ajan mı olur?ÇYDD’de ajan arayacak olsam ortama en iyi uyum sağlayanlar arasında ararım. Uyum sağlamayanlarda sorun yoktur.Mesela ben stresabi blogunda ajan olamam,ama hav hav siz olabilirsiniz
Mayıs 21, 2009, 10:34 am üzerinde
Orpen Bey,
Bazı kıytırık blog yazarları milyon dolarlık adamlardan daha bağımsızdır, bir çıkar grubuna angaje değildirler.Yazarları geçelim yorumcular bile çoğu yazardan iyidir. Zaman gazetesinden bir tane adamakıllı ekonomi yazarı söyleyin mesela.Kapitalist sistemde para kazanmanın liyakata bağlı olmadığını takdir edersiniz.Daha iyi kazanan daha yetenekli,daha iyi kafası çalışıyor diye bir şey yok.İşin içine cemaatler de girince olay liyakatten iyice sapıyor.Spor yorumcuları Hakan ile Rıdvan’ı düşünün mesela.İşveren siz olsanız Rıdvan gibi başarılı yorumcuya kaç para verirdiniz,Hakan’a kaç para?
Mayıs 21, 2009, 11:34 am üzerinde
Tam türkoğlu türk tipi:)
Ortasyadaki atalarımızın imajını yapmış abimiz, yakışır BBP’ye
Mayıs 21, 2009, 6:46 pm üzerinde
Mister No;
Biraz daha açayım.Ulusal medyada yazanların büyük bölümü bahsettiğiniz gibi diyet borcu olanlardan oluşuyor ancak kalemleri satılık da olsa belli bir çıkara hizmet etmek için o kadar ustalıkla manevra yapabiliyorlar kendi inanmadıkları fikirleri bile öyle güzel ambalajlıyorlar ki zaten bu yüzden milyon dolar kazanıyorlar.
Yoksa bahsetmek istediğim doğruları yazmakla alakalı değil.Çok analitik düşünebilen blog yazarları da mevcut ancak pazarlama kısmı zayıf, büyük bir bölümünün ise hem fikirleri hem pazarlamaları berbat.
hal böyle iken çok bilmiş edasıyla yazıp köşe yazarlarını da küçümseyince komik oluyorlar.
Bu durumu dile getirmek istemiştim.
Hangilerini kast ettiğimi profesyonel yorumcu olarak anlamışsınızdır.
Mayıs 22, 2009, 8:30 am üzerinde
bildiğim nihat genci konuşturmazlar..
Mayıs 22, 2009, 8:47 am üzerinde
O da konuşmayıversin zır zır kafa ütüleyip duruyor bağırtlak herif, uyuz uyuz ulusalcı zırva dinlemiyorum kafam rahat.
Mayıs 22, 2009, 9:17 am üzerinde
Orpen Bey,
Anladım,katılmıyorum.Neyse şurada iyi kavga var. Vakit yazarı ile Cumhuriyet yazarı birbirine girmiş. Bunları tutup aynı koğuşa atacaksın.
http://www.milliyet.com.tr/Yasam/SonDakika.aspx?aType=SonDakika&ArticleID=1097597&Date=22.05.2009&b=Vakit%20ve%20Cumhuriyet%20yazarlari%20birbirine%20girdi&KategoriID=15&ver=27
Mayıs 22, 2009, 9:28 am üzerinde
Vakitçi Sarı tişörtlü laikçiyi dakkasında harcar gibime geliyor. En baştaki Stalin bıyıklı sol Kemalisti ise atak gördüm, kesin bir militan eskisidir, bahiste ona oynamak lazım. Bunlarıon eline birer odun verip seyre oturacaksın.
Mayıs 22, 2009, 10:37 am üzerinde
o stalin bıyıklı manyak cumhuriyet yazarı bir türlü biz uyuşturucu işinde yokuz diyemedide ikidebir pkk bağlantısı yok pkk bağlantısı yok diye eşşek gibi anırıp durdu..
o sarı tişörtlüde durup durup haysiyetsiz şerefsiz dedi ama başka hiçbi numara yok herifte.. haysiyetsiz aşağı şerefsiz yukarı.. yahu o iki lafı kimi çıkarsan ederdi zaten oraya gasteden yazar çağarmaya ne gerek varki??
bu ulusalcıların alayı hakkaten böyle manyak.. vakit yazarına ise tebrikler.. iyi madara etti o soytarıları!! vatanmillet dümenine yatıp uyuşturucudan köşeyi dönüyor adiler..
Mayıs 22, 2009, 10:43 am üzerinde
Bakın Orpen Bey,
Bloglarda ne cevherler var. Hav Hav Beyin yukarıdaki araştırmacı gazetecilerden neyi eksik? Pazarlaması evet.
Mayıs 22, 2009, 1:19 pm üzerinde
http://klip.wordpress.com/2009/05/22/32-gunde-vakit-ve-cumhuriyet-yazarlari-tartisti/
Serdar Arseven Vakit yazarlarının en beyefendisi aslında.Onu bile çileden çıkarmışlar.
Hikayenin öncesini buldum.
Sessiz sakin ilerlerken tartışma birden fırtına kopmuş.
Galiba dövüşsünler diye çağırmışlar tarafları.
Bizim hergün yaptığımızı bir gün tvde yapmışlar, abartılacak bir şey yok.
Mayıs 22, 2009, 1:36 pm üzerinde
yine nasreetin hoca bilgeliği suncağım stres abi..
herkes herkese, bişeylere sinir olunca konuşturmayınca böyle oluyor..olmayıversin diyor.
devlet yada özel farketmiyor..
o zaman niye şikayet ?
Mayıs 22, 2009, 3:26 pm üzerinde
cemaat ile çağdaş yaşamın derneğinin de birbirine sinir olması da çok komik..
halbuki en anlamlı sivil toplum devlettir.,
fakat onun için hem sivile , hem de topluma ihtiyaç var. olmayınca olmuyor malesef.
dedim ya, nasrettin hoca kadar bilgelik yeterdi..
Mayıs 22, 2009, 7:16 pm üzerinde
Mister No;
Blog yorumcuları blog yazarlarından bir adım önde ancak pazarlama işi zayıf.Köşe yazarlarının başarısına ulaşmaları mümkün değil.
Bir örnek vereyim. Asker kaçağı dünkü çocuk kütahyalı stüdyoda iki yumruk yedi bütün ülke tanıdı.Reklamın iyisi kötüsü olmaz adam meşhur oldu.
Entel blogcular hala hastalıklı fikirlerini anlatmak için bir taraflarını yırtmaya devam etsinler.
Mayıs 23, 2009, 9:24 am üzerinde
Orpen bey,
İlginçtir CHP’li bir amca gördüğünde faşist len bu diyen grup sözkonusu Alperenler olunca onlara faşist demiyor,daha toleranslı yaklaşıyor. Ya da tırstıkları için alperenlere fazla bulaşmak istemiyorlar.Sanki hep chplilerden,ulusalcılardan dayak yemişler mi onlara faşist demiyorlar mı? Rasim Ozan iyi yazardır ama bu çifte standardı anlaşılmaz.
Reklam konusunda katılıyorum. Alperenlerle Rasim Ozan’ı 32. güne çıkartacaksın aslında.
Yaw bir de sizin bahsettiğiniz bloglar Amerikan filmlerinin terapi seansı sahneleri gibi.Hani birisi çıkar ya “ben John evet kabul ediyorum bağımlıyım” der,gruptakiler de onu alkışlar.Bunlar da çıkıyor “ben endoktrine olmuşum kabul ediyorum
Mayıs 23, 2009, 9:27 am üzerinde
devam:
tarzı yorumlar yazıyorlar ,diğer yorumcular da bunu alkışlıyor. “Ben Süleyman, son seçimde CHP’ye verdim,bundan sonra AKP’ye vereceğim.” vs gibi durumlar bir diğer örnek.Ben 3 yıldır okuyorum, laikçi partiden şaşmadın.Hamdolsun.
Mayıs 23, 2009, 9:27 am üzerinde
devam:
tarzı yorumlar yazıyorlar ,diğer yorumcular da bunu alkışlıyor. “Ben Süleyman, son seçimde CHP’ye verdim,bundan sonra AKP’ye vereceğim.” vs gibi durumlar bir diğer örnek.Ben 3 yıldır okuyorum, laikçi partiden şaşmadım.Hamdolsun.
Mayıs 23, 2009, 9:42 am üzerinde
Gökhan Özgün son yazılarından birisinde şöyle demiş:
“Ayrıca, yazdığım her yazıyı okuyan ve beni ‘çok haklı’ bulduğunu söyleyen bir yakınımın da CHP’ye oy verdiğini öğrenince, her şeyin ötesinde kendimi de koca bir sıfırla çarpmam gerekiyor, ki bu da, ‘milli beyhudelik’ çarpanıdır. Bana müstahaktır.”
http://www.taraf.com.tr/makale/4761.htm
Liberaller gidiyor yavaş yavaş, ulusalcı devrim geliyor gümbür gümbür.
Mayıs 23, 2009, 10:22 am üzerinde
Liberal blogculuğun sonunu AKP getirecek gibi görünüyor.
http://dusunceler.org/2009/05/22/sansurden-otosansure/
Mayıs 23, 2009, 2:39 pm üzerinde
Yazdığınıza dikkat edin kardeşim, başımı belaya sokmayın. Liberallik filan yok burada, moderasyonu dayarım anında.
Mayıs 23, 2009, 7:44 pm üzerinde
tüh ya!
benim daha yazacaklarım vardı:(
Mayıs 24, 2009, 11:38 pm üzerinde
Hmm. Öncelikle homofobik söylemlerden kaçınmak lazım,başımıza dert almamak için.Fakat, kadınlara fitneci,fesat vb. demek gibi cinsiyetçi söylemler serbest olmalı.
Mayıs 24, 2009, 11:46 pm üzerinde
@yüksek Ökçe,
Nihal Bengisu Karaca “liberal bir kalem” değil.
Mayıs 25, 2009, 7:00 am üzerinde
mr o söylem zaten serbest bangır bangır..
hem de ilahiyat fakültelerinin akademik yaldızlı kitaplarında bile..
sen neyin daha fazla serbestliğini savunuyorsun ki..
ben diyorum ki yaşamı savunmak serbest olacak.,
o zaman zengin çocuğu münevevri öldürdüğünde kimse
kızına sahip çıksaydın diyemecek.
ve tabi düğün gibi basılan evde ölen hamile kadınlar kimse jandarma öldürdü diyemecek..
gerçek taş gibidir.
gel kadınlara bir fitneci de bakalım şu sayfada me no,
tabi ki demek serbest yani bir kutranda dayak ayaetini yorumlayamayan kadınların olduğu topluluukta dersin..
gel de knz ‘nin olduğu meclise bir de bakalım.
Mayıs 25, 2009, 7:43 am üzerinde
Knz hanım,
Türkiyede kadınlara karşı işlenmiş her bir suçun sorumlusu her bir erkektir.İstisnasız olarak tüm erkekler idam edilmedikçe sorun çözülmeyecektir.
Size katılıyorum…
Mayıs 25, 2009, 8:01 am üzerinde
Mr No,
Hepimiz biliyoruz ki Türkiye’de bu kurallar sadece Atatürk’ü korumak ve kollamak için yapılır.
Atatürke laf söylemediğin takdirde başın ağrımaz.
Bence bu yasadan etkilenebilecek tek kişi İzlenimlerde yazdığı yazılar dolayısıyla FST’dir.
FST’de yazılarını üstlenecek birini bulur elbet…
Mayıs 25, 2009, 9:49 am üzerinde
alganlık ve/ veya saldırganlık çok farklı görünsede aynı kapıya çıkıyor klip.
ikisi de karşı tarafı susuturmaya yönelik.
neden ki ? bu mecliste biz bizeyiz.
kadınlara fitneci dediğinizde karşı tarafı da susuturduğunuz vakit ( kapı gibi diyanet falan dikerseniz üstelik ) bunun adı özgürlük mü oluyor ?
yine nasrettin hoca bilgeliği yapacağım.,
bir iddada bulunurken o iddanızı çürütülmesini de göze alacaksınız., haa daha da önemlisi buna engel olmayacaksınız.
hoca ise sorulara tutarlı cevap verecek.
siz sanıyormusununz yerçekimi kanununa kimse bir ses edemeyiyor..
yooo edemiyor da onadan. gerçek taş gibidir.
öyle bir kafamıza ineverir…
sadece gerçeğe güveniriz. 1000 yıl da gömülse gene ortaya çıkar.
şimdilerde bir de öyle bir hava oluşturuldu ki, mustafa kemal savunmak sanki yasak.
savunanlar ne kadar anlamış ki savunacak..
Mayıs 25, 2009, 9:50 am üzerinde
@mr no,
niye ki?
Mayıs 25, 2009, 10:13 am üzerinde
Başörtülü olduğundan..
Bir kere 2. sınıf vatandaş gurubuna girer.
Ajan olabilirler,
Cemaatçi olabilirler..(laikçinin zıddıdır)
Liberal olması için başı açık ama başörtülülerin hakkını “lütfen” destekliyor olması lazım.
Bunu yeri geldiğinde başa kakması gerekir(bkz nuray mert)
Eski solcu olması tercih sebebidir..
Mayıs 25, 2009, 10:17 am üzerinde
Nuray Mert’e liberal diyen yanılır, o kadın katıksız solcudur. Liberal iktisaden kapitalizmi savunana denir. Gülay Göktürk olabilir misal.
Mayıs 25, 2009, 1:06 pm üzerinde
liberal bir kalem olmak ne demektir peki?
Mayıs 25, 2009, 3:10 pm üzerinde
klip belki de algınlaığın cazibesine kapıldıkları için liberal olamıyorlar..
liberal olmak açlığı savunuyor olmak anlamına geliyor..
eee kolay değil yani., etkli sözle her an vurulabilir yumuşak karınları var., ayakta kalmak için hayli vurdumduymaz olmalrı gerekiyor..,
bence..
Mayıs 25, 2009, 3:13 pm üzerinde
yani bir liberalin aldırmaz bir böbürlenmekten başka çaresi nedir ?
hem akıl, hem duygu ve insanlığın tüm sezgilerine karşı..
ilada adaletsizlik demek ve acıların çocuğu gibi bu gerçeği kabullenmek pratiği ile ömür geçirmek.,hani sanki ayin gibi hayatın acılarına karşı, pek de bilirmiş havası atmak zorundalar.
Mayıs 25, 2009, 8:43 pm üzerinde
Klip,
Yazdıkların ile benim sorum arasında alaka yok,başörtülü olup olmaması değil mesele. Nihal Bengisu Karaca’nın kendisine mail yazıp sorun “liberal bir kalem misiniz” diye.Hayır diyecek bahse var mısın?
Mayıs 25, 2009, 8:46 pm üzerinde
Klip,
Türkiyede Atatürk’e uygulanan koruma,dinci Polonya’da İsa için uygulanmaz.Haklısın demek fuzuli olacak.
Mayıs 25, 2009, 8:49 pm üzerinde
Yüksek Ökçe,
Ekonomik olarak serbest piyasa ya da kapitalizm yanlısı olmayan yazara liberal denemez. Özgürlükçü denilebilir ama liberalle aynı anlama gelmek zorunda değil.
Mayıs 26, 2009, 6:36 am üzerinde
isa ile atatürk aynı anlama gelmiyor.
isa dinin temsilidir. ve din mülkiyetsizdir.
vicdanidir. vicdani bir alanda bir dine ait olmak nasıl vicdani bir konu ise o dini küfür ilan etmekte aynı vicdani hakka girer.
yani dine saygı vicdani hürriyeti boğar.
yoktur böyle bişey ve uydurulmuş bir kavramdır.
( liberal demokrat fiyaskosondan biridir bu)
zaten bizim dinin ibrahim peygamber örneğini verir.
ibrahim peygamber o zaman yaşadığı toplumun dinine saygı göstermek bir yana o halkın inançlarıyla açıkça alay etti.
siz başkasının dinine bu yapabiliyorsanız başkası da sizin dinize yapacaktır ( nasrettin hoca bilgeliği yine)
atatürk’e gelince atatürk milli bir liderdir. bu devletin kurucudur. yani mülkiyetsiz değildir.
yani hiç benzemiyor.
ben etkili biri olsam bütün gücümle geoge washintona küfretsem muhtemel amerikan vizesi alamam..
Mayıs 26, 2009, 7:10 am üzerinde
Mr No,
Annem dövüleceğin çocuklarla döğüşme oğlum dedi
O yüzden bu iddiaya girmek istemiyorum.
Nihal Bengisu’nun liberal olmadığını ben de biliyorum ama olayı biraz ajite edeyim dedim.
Başörtülü biri liberal olabilir mi onu araştırıyorum.
Atilla Yaylanın liberalizm kitabını buldum onu okuyorum.
Kitap bitince bu konudaki görüşümü yazacağım.
Mayıs 26, 2009, 7:59 am üzerinde
Bir saniye arkadaşlar, ben Nihal B. için liberladir demiyorum.
Liberal bir kalemi vardır, cemaati patronaj olarak takmaz, bildiği doğruları yazar demek istiyorum.
Liberal, kelime anlamıyla özgür demek değil midir?
Rasim Ozan yada Ahmet Altan gibi dünya görüşü itibariyle liberal demokrat(!) değil tabi ki.
Yani liberal kalem lafındaki liberali sıfat olarak kullandım.
Mayıs 26, 2009, 8:15 am üzerinde
klip hala başörtüsünü algınlanlık ve mazlumiyet bağlamında bir araç olarak tutumayı tercih ediyor.
başörtülü biri satanist olamaz dersem çok hoşuna gidecek halbuki..
skonomik olarak serbest pazar sihirli bir kelime mi ?
biz niye bu ayine katılalım.
serbest pazar diye bişeyin adı bile bile yok.
o belki ilkçağda falan vardı. matemetiğin ilk çıktığı yıllarda. ben sana süt verdim, sen benim atıma nal çaktın yılları sırasında..
M.Ö lerde falan olomalı..